FANDOM

Haruno Sora
Haruno Sora Complete
Płeć Kobieta
Wiek 17
Wzrost -
Waga -
Data wydania 26 lipca 2018 (Vocaloid 5 i Voiceroid 2)
Dystrybutor AH-Software
Dawca głosu Kikuko Inoue
Ilustrator Umetani Atarö
Numer seryjny -
Przynależność YAMAHA

Haruno Sora (桜乃そら) to żeński vocaloid generacji 5 (V5). Została wydana 26 lipca 2018 roku. Jej dawczynią głosu jest Kikuko Inoue, aktorka głosowa i wokalistka. Językiem docelowym Sory jest japoński. Posiada dwa wysokiej jakości warianty głosu - Natural i Cool. Te banki głosowe zostały udostępnione jako pakiety podwójne i indywidualne. Haruno Sora posiada także bank brzmień VOICEROID2. Jej dystrybutorem jest AH-Software Co. Ltd.

KonceptEdytuj

Sora jest 17-letnią, delikatną, łagodną i spokojną dziewczyną. Na scenie jako piosenkarka ma dwa różne style śpiewania - „łagodny i miękki” (Natural) oraz „ostry” (Cool).

EtymologiaEdytuj

Pierwsze kanji w jej imieniu „桜” oznacza „kwiat wiśni”. Drugie kanji „乃” to kanji powszechnie używane w imionach. „そ ら” (sora) oznacza „niebo”.

RelacjeEdytuj

VoicebankiEdytuj

NaturalEdytuj

Optymalne tempo tego głosu to 50 ~ 160 BPM, a optymalny zakres - A2 ~ C5. Jest to łagodny, miękki i delikatny wokal zaprojektowany do ballad o puszystym brzmieniu. Ma elegancki ton.

CoolEdytuj

Optymalne tempo tego głosu to 70 ~ 200 BPM, a optymalny zakres - E2 ~ C5. Ten głos jest "cool" brzmiącym tonem z ostrą wymową. Jest potężny, silny i ma piękny rezonans. Ton głosu wokalu ma w sobie dużo energii. Jest dostosowany do śpiewania z dużą mocą ballad o powolnym tempie, ale może również obsługiwać wysokoenergetyczny rock i enka.

Cechy głosów jakie zauważonoEdytuj

  • Te dwa wokale są w brzmieniu stosunkowo porównywalne z bliźniakami Macne Coco i choć są różnice, mają wiele takich samych cech. „Natural” można porównać do Coco (White), a „Cool” do Coco (Black). Dla fanów Macne to tak jakby mogli zaimportować bliźniaki Coco na Vocaloid, choć jak zauważyli, Sora nie jest ich idealnym zamiennikiem i nie może ich zastąpić w 100%.
  • Podobnie jak różne wersje Macne Nany i Macne Petit różnią się między sobą; to porównanie nie odnosi się do nieoficjalnie konwertowanych wersji UTAU bliźniaków Coco.

DemonstracjaEdytuj

DemoEdytuj

Demonstracje
どんな言葉なら届きますか?/ Donna Kotoba Nara Todokimasu ka? Niconico   YouTube  
未来へともに / Mirai e Tomo ni SoundCloud
湯霧ノ旅路 / Yugiri no Tabiji Niconico   YouTube  
恋の呪文はソラソラ / Koi no Jumon wa Sorasora Niconico   YouTube  

GaleriaEdytuj

Haruno Sora Complete
Pudełko z oprogramowaniem.
Haruno Sora Natural
Oficjalna ilustracja Natural
Vocaloid sora cool illust
Oficjalna ilustracja Cool
Vocaloid-haruno-sora-natural-xl png
Boxart Natural
Vocaloid-haruno-sora-cool-xl png
Boxart Cool
Haruno-Sora-Package-04
Voiceroid boxart
Haruno-Sora-VOICEROID-2-01-657x1024
Voiceroid ilustracja

Haruno-Sora-VOCALOID5-01
Haruno-Sora-MMD-Model-01

NawigacjaEdytuj