FANDOM

Mirai Komachi
Mirai komachi vocaloid4
Płeć Kobieta
Wiek nieznany
Wzrost 162 cm
Waga nieznana
Data wydania 24 maja 2018
Dystrybutor YAMAHA Corporation
Dawca głosu nieujawniony
Ilustrator Mr.ドットマン/Dotman (Pixel sprite)
Numer seryjny KOMACHI
Przynależność YAMAHA

Mirai Komachi (ミライ小町) jest żeńskim Vocaloidem generacji 4 (V4). Firma YAMAHA wydała ją we współpracy z Bandai Namco Studio, Inc. 24 maja 2018 roku. Jej dawczyni głosu jest nieujawniona. Śpiewa w języku japońskim. Jej wesoły, szczęśliwy, czysty głos jest dobry do optymistycznych piosenek.

KonceptEdytuj

Mirai jest radosna i ciepła z charakteru. Według jej angielskiej strony produktu Bandai Namco Studio (BNS), została "pierwotnie opracowana w celu zaprezentowania i demonstracji technologii tworzenia gier BANDAI NAMCO Studio oraz najnowszych badań technologicznych". Jest opisywana jako futurystyczna idolka, której celem jest dostarczanie szczęścia ludziom na całym świecie dzięki technologii Bandai Namco Studio (BNS). Według strony internetowej BNS jej ulubione rzeczy to koty i marchewki. Urodziny obchodzi 22 lutego.

EtymologiaEdytuj

"Mirai" oznacza "przyszłość", a "Komachi" - "piękno". Nazwa tego Vocaloida znaczy zatem "piękno przyszłości".

Informacje o głosieEdytuj

Ma wyraźny i czysty zakres basów oraz wysokich tonów. Przy 70-200 bpm może nie mieć największego zakresu tempa, ale wciąż ma jego ogromny zakres, który może pokryć ogromną różnorodność gatunków. To stawia ją w grupie Vocaloidów z największymi zakresami tempa.

Optymalny zakres: G2 ~ F4

Problemy z oprogramowaniem jakie zauważonoEdytuj

  • Mirai Komachi ma problemy występujące w przeszłości Vocaloid z powodu swojego typu wokalu, który stał się dość powszechny wśród firm wydających Vocaloidy. Zostało to skomentowane zarówno w Japonii, jak i poza nią, co czyni ją godną uwagi.
  • Jest to godne uwagi również dlatego, że styl nagrywania VOCALOID 4 zmienił się po tym, jak problem ten stał się widoczny w VOCALOID 3. Zmieniono więc styl na taki, który uchwyciłby więcej cech wokalistów. Pozwoliło to wokalom Vocaloid wyróżniać się spośród siebie nawet w obrębie tej samej grupy typów, ponieważ nie zachowywałyby się wszystkie tak samo. Dotyczy to Mirai, bo została stworzona przy użyciu nowych metod nagrywania i choć będzie brzmiała podobnie, powinna zachowywać się bardziej unikalnie od nich.
  • W momencie wydania brakowało jej demonstracji, które mogłyby pokazać jakiekolwiek cechy, które wyróżniałyby ją na tle wokalów o podobnym typie.

Oryginalne piosenkiEdytuj

Istnieje niestety niewiele oryginalnych utworów śpiewanych przez Mirai Komachi. Oto niektóre z nich:

GaleriaEdytuj

Komachi box
Pudełko z oprogramowaniem.
Mirai Komachi
Oficjalna ilustracja

Header new 3

NawigacjaEdytuj