FANDOM

Yumemi Nemu
Płeć Kobieta
Wiek -
Wzrost -
Waga -
Data wydania 16 lutego 2017
Dystrybutor YAMAHA
Dawca głosu Nemu Yumemi
Ilustrator Yukiko Horiguchi
Numer seryjny -
Przynależność Dear Stage (Moe Japan Co., Ltd.); YAMAHA

Yumemi Nemu (夢眠ネム) to żeński głos od firmy Dear Stage (Moe Japan, Co. Ltd.) i wydany przez YAMAHA na silnik VOCALOID 4. Jej data premiery to 16 lutego 2017. Dawcą głosu została znana piosenkarka Nemu Yumemi, która jest także dawcą Tone Rion. Ilustracją postaci zajęła się Yukiko Horiguchi.

HistoriaEdytuj

2011Edytuj

Oryginalnie jako część grupy Vocaloidol, zaraz po wydaniu Tone Rion miały pojawić się jeszcze cztery głosy. Nie jest jednak jasne czy Nemu oryginalnie miała być jedną z nich.

2016Edytuj

28 grudnia 2016 zostało ogłoszone, że Yumemi Nemu wraz z aktualizacją Tone Rion zostały zaplanowane do wydania na silnik VOCALOID 4 na 16 lutego 2017. Zostało zapowiedziane także, że został przygotowany specjalny starter pack do sprzedaży dla Nemu. [1] Poinformowano także, że dawczyni głosu Nemu Yumemi użyczyła swojego głosu dla obu Vocaloidek.[2]

KonceptEdytuj

EtymologiaEdytuj

Jej imię pochodzi bezpośrednio od pseudonimu artystycznego dawczyni głosu, aczkolwiek z „Nemu” pisanym w katakanie (ネ ム), a nie hiraganie jak w imieniu dawczyni (ね む).

WyglądEdytuj

Nemu ma krótkie, czarne włosy i brązowe oczy. Nosi słuchawki i za dużą, szarą kurtkę Letterman z żółtym „N” jako logo. Kurtka jest w połowie wciągnięta w szorty w kolorze miętowej zieleni. Ma za duże, białe skarpetki do ud, które nosi nad zielono-miętowymi butami. Jej fryzura opiera się na fryzurze, którą jej dawczyni głosu miała w momencie wydania, a motyw zielonej mięty w jej stroju oparty jest na kolorowych strojach scenicznych dawczyni jako członek grupy idol Dempagumi.inc, gdzie każdy członek ma przypisany własny kolor.

RelacjeEdytuj

  • Tone Rion: ten sam dawca głosu.
  • tanuQun: Małe tanuki w kolorze aqua. Postać została zaprojektowana przez dawcę głosu Nemu.

Cechy głosu jakie zauważonoEdytuj

  • Tworzy bardziej realistyczne brzmienie niż Tone Rion.
  • Ma większy zakres wokalny niż Tone Rion.
  • Wokal Nemu brzmi bardziej dojrzale niż wokal Tone Rion i jest to zamierzone.
  • Wokal ma więcej mocy w brzmieniu niż Tone Rion.

Szczegółowe informacje o pakiecieEdytuj

Chociaż zarówno Tone Rion, jak i Nemu korzystają z tego samego dostawcy głosu, Nemu w przeciwieństwie do Rion ma być wiernym odtworzeniem dawczyni, więc ta została nagrana w swoim normalnym "mówiącym" głosie. Dołączono również ponad 130 jej nagrań.

Informacje o produkcieEdytuj

DemonstracjeEdytuj

Demonstracje
あのね…実はわたし、夢眠ねむなんだ… YouTube  

Biblioteka banku brzmieńEdytuj

OptimumEdytuj

Tempo: 60 ~ 140 BPM Ranga: G#2 ~ F4

OdniesieniaEdytuj

  1. [1]
  2. [2]

GaleriaEdytuj

1612280101
Boxart.
1612280103
Oficjalna Ilustracja.

NawigacjaEdytuj