FANDOM

Zhang Chuchu
Chuchu Zhang transparent
Płeć Kobieta
Wiek 21
Wzrost 168 cm
Waga -
Data wydania 30 kwietnia 2018
Dystrybutor Shanghai Wangcheng
Dawca głosu Wan Su
Ilustrator {{{ilust}}}
Numer seryjny -
Przynależność YAMAHA
Migu Comics

Zhang Chuchu (章 楚楚) to chiński Vocaloid opracowany przez Shanghai Wangcheng we współpracy z Migu Comics dla silnika VOCALOID 4. Jako prywatny bank głosowy nie jest rozpowszechniana komercyjnie. Zadebiutowała jako Vocaloid w listopadzie 2016 i oficjalnie została uznana za prywatną wokalistkę w kwietniu 2018. Głosu użyczyła jej Wan Su (苏 婉; Sū Wǎn), aktorka głosowa z Voice Bear Studio i zwycięska kandydatka na dawcę głosu Chuchu.

2016Edytuj

Zhang Chuchu była postacią z chińskiego komiksu (manhua) „Chǔchǔ Dòng Rén” („楚楚 动 仁”) wydanego przez Migu Comics. Jakiś czas temu w 2016 roku Shanghai Wangcheng zdecydował się na próbę utworzenia banków brzmień VOCALOID i chciał to zrobić za pomocą metody Business-to-Business (B2B). W rezultacie Shanghai Wangcheng współpracował z Migu Comics, aby dać Chuchu bank głosowy VOCALOID. Wiadomo było, że Chuchu będzie VOCALOID 4 pod swoją pierwszą nazwą od września. 26 listopada odbyła się konferencja w celu omówienia rozwoju Chuchu. W pewnym momencie Shanghai Wangcheng rekrutowało potencjalnych dostawców głosu dla Chuchu poprzez przesłuchanie.

2017Edytuj

14 kwietnia 2017 Nalanxunfeng, znany producent zatrudniony jako deweloper voicebanku, opublikował próbki testowe na swoim bilibili. Cztery z tych próbek zawierały potencjalne banki głosu dostarczane przez czterech różnych dostawców głosu wybranych z przesłuchania. Kandydatkami były Jun Qing (君 卿; Jūn Qīng), Jizhi de Bai (鸡汁 的 白; Jīzhī de Bái), jackwin (降温; Jiàngwēn) i Wan Su (苏 婉; Sū Wǎn). Szanghaj Wangcheng miał nadzieję, że Chuchu wejdzie na końcową scenę nagraniową do 25 kwietnia. Chuchu, Yuecheng i Xin Hua mieli pojawić się w nadchodzącym wydarzeniu, które zostało później ogłoszone jako wydarzenie „Ładna dziewczyna przez cały dzień” w klubie MYST 13 maja. Tam Chuchu była promowana razem z YALANKA Lingerie i pokazany został jej model 3D. 21 czerwca potwierdzono, że Wan Su jest zwycięskim dostawcą głosu dla Chuchu. jackwin była na drugim miejscu, a Jun Qing na trzecim. Chuchu, Yuecheng i Xin Hua pojawili się na imprezie rozrywkowej 2017 zorganizowanej w Chengdu 1 lipca.

2018Edytuj

26 stycznia 2018 konto Weibo Chuchu potwierdziło, że głosy jej i Yuechenga będą używane podczas trzeciej rocznicy Xin Hua. 27 kwietnia ogłoszono, że Chuchu, Yuecheng i Xin Hua wystąpią w 2018 FUN Chengdu, które będzie odbywać się od 30 czerwca do 1 lipca. Poinformowano też, że banki głosowe Chuchu i Yuechenga zostały ukończone. Chuchu otrzymała obraz promocyjny, ale w przeciwieństwie do Yuechenga, przedstawił on tylko jej logo. Powiadomiono również, że Chuchu pojawi się z nowym designem. 30 kwietnia Chuchu i Yuecheng zostali oficjalnie uznani za prywatne wokale. Użytkownicy, którzy chcieliby skorzystać z tych dwóch w zamian za produkcję muzyki, mogą ubiegać się o ich zakup. Pierwsza grupa upoważnionych użytkowników miała zostać wkrótce ujawniona. 28 lipca ujawniono pierwszych jedenastu upoważnionych producentów.

HistoriaEdytuj

Zhang Chuchu jest główną bohaterką komiksu „Chǔchǔ Dòng Rén” („楚楚 动 仁”). Początkowo była modelką i została projektantką bielizny. Chuchu jest opisywana jako odważna, żywa, śmiała i pełna sprawiedliwości. Jej odpowiednik VOCALOID sprzedaje ją jako idolkę mody i projektantkę. Po debiucie 13 maja 2017 jej biografia została zmieniona. Urodziny Chuchu są ustalone na 9 sierpnia, a jej astrologiczny znak to lew. Jej trzy rozmiary są wymienione jako 88-60-90. Zgodnie z nową biografią, pod swoim dojrzałym wyglądem ma dziewczęce serce i nie może powstrzymać się od kochania słodkich rzeczy. Jej szczególne talenty to odnajdywanie dziwnych i nieznanych rzeczy oraz origami. Lubi kolekcjonować programy i robić niesamowite projekty. Kolor jej postaci to różany.

EtymologiaEdytuj

Zhāng (章) to popularne chińskie nazwisko. Może to również oznaczać „rozdział” lub „porządek”. Jej imię, Chǔchǔ (楚楚), oznacza „wspaniały”, „jasny”, „schludny”, „delikatny” lub „uroczy”.

WyglądEdytuj

Vocaloidowy wygląd Chuchu znacznie się różni od tego w komiksie. Ma długie, różowe włosy związane w kucyk i fioletową suknię do ud. Jej projekt składa się z fioletowych motyli znajdujących się na jej sukience, prawym nadgarstku, naszyjniku, łuku trzymającym w połowie kucyk, czarnym krótkim żakiecie z krótkim rękawem i białych, odkrywających palce szpilkach.